• Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram
  • Linkedin
  • Mail
Gors Zeeland
MENUMENU
  • Onze diensten
    • Wonen
      • Thuisbegeleiding
      • Gezins- ondersteuning
      • Voor volwassenen
      • Wonen op maat
    • Dagbesteding
      • Werken en leren
      • Jobcoaching
      • Cliëntvacatures
    • Leren
      • Cliënten
    • Behandelen
      • Hersenz
      • Kindzorg
      • Medisch/Arts
      • Disciplines
    • Vrije Tijd
      • Activiteiten
      • NAH Café Zeeland
      • Vakanties
  • Onze locaties
        • Wonen
        • Dagbesteding, werken, leren (DWL)
        • Behandelen
        • Vrije tijd
        • Alle locaties
  • In zorg
    • Aanmelden
      • Oriëntatie
      • Wij helpen graag!
      • Uitvoering
    • Voorwaarden
      • Overeenkomst
      • Voorwaarden
      • Privacy
    • Cliënt centraal
      • Medezeggenschap
      • Onvrijwillige Zorg
      • Klacht
      • Vertrouwen
      • Ervarings- deskundigen
    • Kwaliteit
      • Cliënt tevreden
      • Zorgevaluatie
    • Kosten
      • Wat betaal je?
      • Wat ontvang je?
      • Extra diensten
  • Over Gors
    • Organisatie
      • Structuur/ambities
      • Visie en waarden
      • Triple-C
      • Stichting vrienden
      • Stichting Fonds Jan Weil
    • Werken bij & Stage
      • Vacatures
    • Vrijwilligers
      • Van grote waarde
      • Mogelijkheden
      • Vacatures
      • Verhalen en films
    • Publicaties
      • Films
      • Folders
      • Boeken
  • Nieuws
    • Nieuws
    • Nieuwsbrieven
  • Contact
  • Menu

Kwaliteit

Ook dit jaar hebben we een kwaliteitsrapport geschreven waar we blij mee zijn. Lees in ons kwaliteitsrapport wat we in 2021 allemaal hebben gedaan en geleerd.

Met onder andere;

  • nieuwe huisvestingsplannen om de woningen beter passend te maken voor wat de cliënten die bij ons wonen nodig hebben.
  • De start van het gewone leven; een visie op zorg die Triple-C heet.
  • Een plan over de gewenste ontwikkeling van IT waaronder een nieuw en veel makkelijker elektronische cliëntendossier.
  • Een plan om personeel te werven en te behouden.

De thema’s

Met het kwaliteitsrapport geven we inzicht in de aspecten van kwaliteit van leven en kwaliteit van zorg binnen onze organisatie. We hebben die aspecten vanuit verschillende thema’s belicht:
1. Cliëntervaring

  1. Zorgaanbod
  2. Borging
  3. Medewerkers
  4. Organisatie

Het kwaliteitsrapport 2021 is hier te vinden. Veel leesplezier!

Meer weten over dit kwaliteitsrapport?

Heb je naar aanleiding van het lezen van ons rapport over 2021 nog vragen, tips of suggesties? Neem dan contact met ons op via bestuurssecretariaat@gors.nl of (0113) 273 333.

HKZ certificaat

Gors heeft een HKZ certificaat. HKZ staat voor Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector. Het betekent dat wij voldoen aan bepaalde kwaliteitsnormen. We vragen onze cliënten en medewerkers regelmatig wat ze vinden van onze dienstverlening. De uitkomsten daarvan verwerken we in verbeterplannen en acties. Daarbij werken we samen met cliëntenraden en medewerkers.

Specialistische thuisbegeleiding Gors Zeeland

Cliënttevredenheid

We hechten veel waarde aan de mening van de cliënten over onze zorg- en dienstverlening. Om dit goed in beeld te brengen, laten we met regelmaat onderzoeken. Daarna stellen we verbeteracties op en voeren we die uit. In de afgelopen metingen gaven de cliënten ons een 8,1 en een 8,2 als tevredenheidscijfer. Daar zijn we trots op!

Zorgplanevaluaties

We willen de betrokkenheid verder vergroten. Daarom vragen we je vaak en gericht naar jouw ervaringen. Dit combineren met de jaarlijkse zorgplanevaluaties. Zo kunnen we ook voor jou persoonlijk verbeteringen doorvoeren. We willen een soortgelijk onderzoek uitvoeren bij de ouders/verwanten.

Kwaliteitsbeeld

We zetten ook het instrument ‘Beelden van kwaliteit’ in. Hierbij vinden observaties plaats binnen de teams. Dit zet een beweging in gang op het gebied van zelfreflectie, bewustzijn van kwaliteit en daarmee ontwikkelkansen voor cliënten. Het biedt een handvat om tot zelfevaluatie en ontwikkeling te komen. Ook de ervaringen met dit instrument zijn positief.

Laatste nieuws

“Tekenen geeft me rust”

14 juni 2022
“Met tekenen kun je je gevoel uitdrukken. Door te tekenen moet…
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/SF2021_GORS_MENSENWERK_DE-KAAI_MICHAELA-1-scaled.jpg 1704 2560 Fenna ´t Jong https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-menselijke-ondersteuning-Zeeland-Goes.png Fenna ´t Jong2022-06-14 10:50:082022-06-14 10:50:08“Tekenen geeft me rust”

“We bieden cliënten de mogelijkheid zich te ontwikkelen”

8 juni 2022
“Ik vind het belangrijk om te kunnen bijdragen aan de ontwikkeling…
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Marloes-mw-Mirthe-Wondergem-cl-scaled.jpg 2286 2560 Fenna ´t Jong https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-menselijke-ondersteuning-Zeeland-Goes.png Fenna ´t Jong2022-06-08 13:55:382022-06-08 13:56:02“We bieden cliënten de mogelijkheid zich te ontwikkelen”

Kwaliteitsrapport 2021

31 mei 2022
Lees in ons kwaliteitsrapport wat we in 2021 allemaal hebben…
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/kwaliteitsrapport.jpg 896 1920 Fenna ´t Jong https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-menselijke-ondersteuning-Zeeland-Goes.png Fenna ´t Jong2022-05-31 14:54:272022-05-31 14:54:27Kwaliteitsrapport 2021

Sollicitatie meet & greet Beukenstraat Goes

31 mei 2022
Voor onze locatie Beukenstraat in Goes zijn wij op zoek naar…
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Foto-in-cirkel_450x450px.jpg 938 938 Fenna ´t Jong https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-menselijke-ondersteuning-Zeeland-Goes.png Fenna ´t Jong2022-05-31 13:12:552022-05-31 13:12:55Sollicitatie meet & greet Beukenstraat Goes

Direct naar

  • Cliëntenportaal
  • Mijn Gors
  • Alle locaties
  • Werken bij
  • Vrijwilligers

Postadres

Postbus 2160
4460 MD Goes
E: info@gors.nl

Volg ons

Centraal Kantoor

Stationspark 24
4462 DZ Goes
T: (0113) 273 333

 ISO 9001 HKZ  Nederland onbeperkt

KvK: 22055416
RSIN: 813302808

Nieuwsbrief ontvangen?

© Copyright - Gors Zeeland - Webmarketing: CONCEPTERIJ
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Meldingen kwetsbaarheden systemen
Scroll naar bovenzijde

Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen op de site gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.

AkkoordMeer info

Cookie and Privacy Settings

How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, you cannot refuse them without impacting how our site functions. You can block or delete them by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visist to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Disclaimer
Accessibility by WAH