
Kwaliteit
Ook dit jaar hebben we een kwaliteitsrapport geschreven waar we blij mee zijn. Lees in ons kwaliteitsrapport wat we in 2021 allemaal hebben gedaan en geleerd.
Met onder andere;
- nieuwe huisvestingsplannen om de woningen beter passend te maken voor wat de cliënten die bij ons wonen nodig hebben.
- De start van het gewone leven; een visie op zorg die Triple-C heet.
- Een plan over de gewenste ontwikkeling van IT waaronder een nieuw en veel makkelijker elektronische cliëntendossier.
- Een plan om personeel te werven en te behouden.
De thema’s
Met het kwaliteitsrapport geven we inzicht in de aspecten van kwaliteit van leven en kwaliteit van zorg binnen onze organisatie. We hebben die aspecten vanuit verschillende thema’s belicht:
1. Cliëntervaring
- Zorgaanbod
- Borging
- Medewerkers
- Organisatie
Het kwaliteitsrapport 2021 is hier te vinden. Veel leesplezier!
Meer weten over dit kwaliteitsrapport?
Heb je naar aanleiding van het lezen van ons rapport over 2021 nog vragen, tips of suggesties? Neem dan contact met ons op via bestuurssecretariaat@gors.nl of (0113) 273 333.
HKZ certificaat
Gors heeft een HKZ certificaat. HKZ staat voor Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector. Het betekent dat wij voldoen aan bepaalde kwaliteitsnormen. We vragen onze cliënten en medewerkers regelmatig wat ze vinden van onze dienstverlening. De uitkomsten daarvan verwerken we in verbeterplannen en acties. Daarbij werken we samen met cliëntenraden en medewerkers.