

Cliënttevredenheid
We hechten veel waarde aan de mening van de cliënten over onze zorg- en dienstverlening. Om dit goed in beeld te brengen, laten we met regelmaat onderzoeken. Daarna stellen we verbeteracties op en voeren we die uit. In de afgelopen metingen gaven de cliënten ons een 8,1 en een 8,2 als tevredenheidscijfer. Daar zijn we trots op!

Zorgplanevaluaties
We willen de betrokkenheid verder vergroten. Daarom vragen we je vaak en gericht naar jouw ervaringen. Dit combineren met de jaarlijkse zorgplanevaluaties. Zo kunnen we ook voor jou persoonlijk verbeteringen doorvoeren. We willen een soortgelijk onderzoek uitvoeren bij de ouders/verwanten.
Laatste nieuws


‘Het is superleuk als mensen doorstromen naar betaald werk’
Het Pak Het Aan Team, een dagbestedingsproject van Gors, vierde…

‘Met vraaggerichte teamcoaching verbetert communicatie of samenwerking’
Teams bij Gors hebben de mogelijkheid om teamcoaching aan te…

‘Ik ben steeds daar waar hulp nodig is’
Vivian Hoondert heeft sinds 1 oktober 2022 haar eerste arbeidscontract…
Postadres
Postbus 2160
4460 MD Goes
E: info@gors.nl