

Cliënttevredenheid
We hechten veel waarde aan de mening van de cliënten over onze zorg- en dienstverlening. Om dit goed in beeld te brengen, laten we met regelmaat onderzoeken. Daarna stellen we verbeteracties op en voeren we die uit. In de afgelopen metingen gaven de cliënten ons een 8,1 en een 8,2 als tevredenheidscijfer. Daar zijn we trots op!

Zorgplanevaluaties
We willen de betrokkenheid verder vergroten. Daarom vragen we je vaak en gericht naar jouw ervaringen. Dit combineren met de jaarlijkse zorgplanevaluaties. Zo kunnen we ook voor jou persoonlijk verbeteringen doorvoeren. We willen een soortgelijk onderzoek uitvoeren bij de ouders/verwanten.
Laatste nieuws


“We hebben veel sprongen gemaakt door Triple-C”
Een kluis, een archief en tot slot een rommelhoek; de ruimte…

“Ik heb bij Hersenz geleerd om te leven met NAH”
“Tijdens Kerstmis 2019 werd ik binnen één uur tien tot vijftien…

‘Ervaringsdeskundigen versterken mensen én organisaties’
“Het Team Ervaringsdeskundigen (TED) is belangrijk voor Gors.…
Postadres
Postbus 2160
4460 MD Goes
E: info@gors.nl