• Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • case study 21 for sale
  • https://gors.nl/oxford-brookes-creative-writing-ma/
https://gors.nl/creative-writing-groups-chicago/
MENUMENU
creative writing about good friends
  • Onze diensten
    • Wonen
      • Thuisbegeleiding
      • Gezins- ondersteuning
      • Voor volwassenen
      • Wonen op maat
    • Dagbesteding
      • Werken en leren
      • Jobcoaching
      • Clientvacatures
    • Leren
      • Cliënten
      • Professionals
      • Kwetsbaar online
      • Vrijwilligers
    • Behandelen
      • Hersenz
      • Kindzorg
      • Medisch/Arts
      • Disciplines
    • Vrije tijd
      • Vrijetijdscentra
      • Programma’s
      • Vakanties
  • Onze locaties
        • Wonen
        • Dagbesteding
        • Behandelen
        • Vrije tijd
        • Alle locaties
  • In zorg
    • Aanmelden
      • Oriëntatie
      • Wij helpen graag!
      • Uitvoering
    • Voorwaarden
      • Overeenkomst
      • Voorwaarden
      • Privacy
    • Cliënt centraal
      • Medezeggenschap
      • Klacht
      • Vertrouwen
      • Ervarings- deskundigen
    • Kwaliteit
      • Cliënt tevreden
      • Zorgevaluatie
      • Beelden van
      • Tevreden collega’s
    • Kosten
      • Wat betaal je?
      • Wat ontvang je?
      • Extra diensten
  • Over Gors
    • Organisatie
      • Structuur/ambities
      • Visie en waarden
      • Wat betekent Gors?
      • Stichting vrienden
    • Werken bij & Stage
      • Vacatures
    • Vrijwilligers
      • Van grote waarde
      • Mogelijkheden
      • Vacatures
      • Verhalen en films
    • Publicaties
      • Nieuwsbrieven
      • Films
      • Folders
      • Boeken
  • Alle nieuws
        • Nieuws
        • Verhalen
        • E-nieuwsbrieven
  • Contact met ons
  • Menu

Kwaliteit

Opnieuw hebben we een kwaliteitsverslag geschreven waar we trots op zijn!

Deze keer hebben we gekozen voor meer diepgang door een selectie te maken van thema’s en die vanuit verschillende perspectieven te belichten. Dat zijn: de cliënt, de medewerker en de organisatie. We kunnen op die manier meer leerpunten ontdekken die uiteindelijk de kwaliteit van zorg moeten verbeteren. En dat is waar het uiteindelijk om gaat. Het kwaliteitsrapport is hier te vinden.

Dankzij een goede voorbereiding in de maanden voorafgaand aan de coronacrisis en alternatieve manieren van beraad (o.a. videogesprekken), kunnen we ook dit jaar het rapport tijdig opleveren.

De thema’s

In het najaar van 2019 hebben we alle medewerkers en de cliëntenraden gevraagd mee te denken over welke onderwerpen we aandacht zouden moeten geven in het kwaliteitsrapport. En dat hebben we geweten! Zowel vanuit de teams als vanuit de cliënten(raden) zijn er veel reacties gekomen. Het was even puzzelen hoe we hier een gezamenlijke lijn in konden ontdekken, maar we denken dat we hierin goed geslaagd zijn. Naast de gebruikelijke onderwerpen in een kwaliteitsrapport, hebben we vier thema’s benoemd die we vanuit verschillende invalshoeken en onderdelen hebben belicht. Dit zijn veranderingen in: zorgvraag, huisvesting, medewerkers en organisatie.

Veel leesplezier!

Meer weten over dit kwaliteitsrapport?

Heb je naar aanleiding van het lezen van ons rapport over 2019 vragen of suggesties, aarzel niet om contact met ons op te nemen via info@gors.nl of (0113) 273 333.

HKZ certificaat

Gors heeft een HKZ certificaat. HKZ staat voor Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector. Het betekent dat wij voldoen aan bepaalde kwaliteitsnormen. We vragen onze cliënten en medewerkers regelmatig wat ze vinden van onze dienstverlening. De uitkomsten daarvan verwerken we in verbeterplannen en acties. Daarbij werken we samen met cliëntenraden en medewerkers.

Specialistische thuisbegeleiding Gors Zeeland

Cliënttevredenheid

We hechten veel waarde aan de mening van de cliënten over onze zorg- en dienstverlening. Om dit goed in beeld te brengen, laten we met regelmaat onderzoeken. Daarna stellen we verbeteracties op en voeren we die uit. In de afgelopen metingen gaven de cliënten ons een 8,1 en een 8,2 als tevredenheidscijfer. Daar zijn we trots op!

Zorgplanevaluaties

We willen de betrokkenheid verder vergroten. Daarom vragen we je vaak en gericht naar jouw ervaringen. Dit combineren met de jaarlijkse zorgplanevaluaties. Zo kunnen we ook voor jou persoonlijk verbeteringen doorvoeren. We willen een soortgelijk onderzoek uitvoeren bij de ouders/verwanten.

Kwaliteitsbeeld

We zetten ook het instrument ‘Beelden van kwaliteit’ in. Hierbij vinden observaties plaats binnen de teams. Dit zet een beweging in gang op het gebied van zelfreflectie, bewustzijn van kwaliteit en daarmee ontwikkelkansen voor cliënten. Het biedt een handvat om tot zelfevaluatie en ontwikkeling te komen. Ook de ervaringen met dit instrument zijn positief.

Tevredenheid

Het meest recente online medewerkersonderzoek toont gemiddelde scores waar we trots op zijn. Waar we trots op zijn, is bijvoorbeeld de cliëntgerichtheid door het team met een score van 8,1! Ook ervaren velen hun werk als zinvol (8,3) en is men trots op het werk (8,1). Werkplezier scoort een 7,4. Verder zijn er ook een aantal verbeterpunten, zoals de werkdruk, naar voren gekomen uit het onderzoek. Deze verbeterpunten gaan we aanpakken.

Laatste nieuws

TED is uitgegroeid tot een ijzersterk team

6 januari 2021
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/DSC01648-scaled.jpg 1707 2560 Fenna ’t Hof https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-mensgerichte-ondersteuning-Zeeland_340x156D-2.png Fenna ’t Hof2021-01-06 12:13:152021-01-06 12:13:15TED is uitgegroeid tot een ijzersterk team

Iedere dinsdag rijdt Jan voor De Smulkamer

8 december 2020
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/DSC01646-scaled.jpg 1707 2560 Fenna ’t Hof https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-mensgerichte-ondersteuning-Zeeland_340x156D-2.png Fenna ’t Hof2020-12-08 13:58:292020-12-08 13:58:29Iedere dinsdag rijdt Jan voor De Smulkamer

Online bijeenkomsten en sessies Hersenz

1 december 2020
Wil je meer weten over de behandeling van Hersenz? Voor cliënten,…
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Hersenz-circle.jpg 546 546 Fenna ’t Hof https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-mensgerichte-ondersteuning-Zeeland_340x156D-2.png Fenna ’t Hof2020-12-01 14:58:312020-12-02 11:14:43Online bijeenkomsten en sessies Hersenz

Gors en Zuidwester blijven samenwerken zonder fusie

3 november 2020
Al enige tijd onderzoeken Zuidwester en Gors de mogelijkheden…
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Samenwerking-Gors-Zuidwester.jpg 864 863 Fenna ’t Hof https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-mensgerichte-ondersteuning-Zeeland_340x156D-2.png Fenna ’t Hof2020-11-03 12:12:432020-11-03 12:12:43Gors en Zuidwester blijven samenwerken zonder fusie

Direct naar

  • Cliëntenportaal
  • Mijn Gors
  • Alle locaties
  • Werken bij
  • Vrijwilligers

Postadres

Postbus 2160
4460 MD Goes
E: info@gors.nl

Volg ons

Centraal Kantoor

Stationspark 24
4462 DZ Goes
T: (0113) 273 333

 ISO 9001 HKZ Nederland onbeperkt

KvK: 22055416
RSIN: 813302808

Nieuwsbrief ontvangen?

© Copyright - Gors Zeeland - Beheer - Webmarketing: CONCEPTERIJ
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Meldingen kwetsbaarheden systemen
Scroll naar bovenzijde

Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen op de site gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.

AkkoordMeer info

Cookie and Privacy Settings

How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, you cannot refuse them without impacting how our site functions. You can block or delete them by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visist to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Disclaimer
  • Heb je een vraag?
  • Direct aanmelden
  • Aanmelden nieuwsbrief
Letterformaat
Accessibility by WAH