• Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • https://gors.nl/do-my-essay-app/
  • creative writing winning entries
can i do homework at panera
MENUMENU
help me with my algebra homework
  • average price of a business plan
    • Wonen
      • Thuisbegeleiding
      • Gezins- ondersteuning
      • Voor volwassenen
      • Wonen op maat
    • Dagbesteding
      • Werken en leren
      • Jobcoaching
      • Clientvacatures
    • Leren
      • Cliënten
      • Professionals
      • Kwetsbaar online
      • Vrijwilligers
    • Behandelen
      • Hersenz
      • Kindzorg
      • Medisch/Arts
      • Disciplines
    • Vrije tijd
      • Vrijetijdscentra
      • Programma’s
      • Vakanties
  • Onze locaties
        • Wonen
        • Dagbesteding
        • Behandelen
        • Vrije tijd
        • Alle locaties
  • In zorg
    • Aanmelden
      • Oriëntatie
      • Wij helpen graag!
      • Uitvoering
    • Voorwaarden
      • Overeenkomst
      • Voorwaarden
      • Privacy
    • Cliënt centraal
      • Medezeggenschap
      • Klacht
      • Vertrouwen
      • Ervarings- deskundigen
    • Kwaliteit
      • Cliënt tevreden
      • Zorgevaluatie
      • Beelden van
      • Tevreden collega’s
    • Kosten
      • Wat betaal je?
      • Wat ontvang je?
      • Extra diensten
  • Over Gors
    • Organisatie
      • Structuur/ambities
      • Visie en waarden
      • Wat betekent Gors?
      • Stichting vrienden
    • Werken bij & Stage
      • Vacatures
    • Vrijwilligers
      • Van grote waarde
      • Mogelijkheden
      • Vacatures
      • Verhalen en films
    • Publicaties
      • Nieuwsbrieven
      • Films
      • Folders
      • Boeken
  • Alle nieuws
        • Nieuws
        • Verhalen
        • E-nieuwsbrieven
  • Contact met ons
  • Menu

Eigen regie en (mede)zeggenschap

We vinden het belangrijk dat jij en de andere cliënten zoveel mogelijk zelf kunnen doen en bepalen. Die eigen regie en zeggenschap bereiken we met ons beleid, onafhankelijke cliëntcoaches en cliëntenraden. De gemaakte afspraken en voorwaarden staan in de Zorg- en Dienstverleningsovereenkomst. Natuurlijk respecteren we jouw privacy. Heb je een klacht en je komt er met de betrokkenen niet uit? Dan kun je terecht bij de onafhankelijke klachtencommissie.

Lokale en centrale cliëntenraden

We praten en beslissen graag samen met de cliënten over hun zorg en ondersteuning. Daarom hebben onze cliënten individuele medezeggenschap, collectieve medezeggenschap via de Centrale Cliëntenraad (CCR). Lees hier het werkplan van de Centrale Clientenraad. De CCR is te bereiken via ccr@gors.nl. Ook kunnen cliënten meedenken via diverse lokale en regionale cliëntenraden.

Onvrede, klachten, cliëntvertrouwenspersoon en klachtenfunctionaris

Lees hier meer over in deze folder: “Wat als je ontevreden bent?”

Je mag zelf rechtstreeks contact opnemen met de organisatie bij onvrede of klachten, maar je kunt ook gebruikmaken van onze klachtenfunctionaris. Daarnaast mogen cliënten en hun vertegenwoordigers gebruikmaken van de vertrouwenspersoon.

Specialistische thuisbegeleiding Gors Zeeland

Bespreken met elkaar

Er gaat veel goed. Ben je toch ergens ontevreden over? Bespreek dit dan zo vroeg mogelijk met de mensen die erbij betrokken zijn. Probeer het probleem meteen op te lossen, eventueel met hulp van iemand anders.

Cliëntvertrouwenspersoon

Adrie van Damme is de cliëntvertrouwenspersoon Wzd. Hij is er voor vragen en advies. De cliëntvertrouwenspersoon adviseert je over wat je met je verhaal, je klacht of je vragen kunt doen. Hij bemiddelt niet bij klachten, maar steunt en adviseert je bij het indienen van de klacht en bij de klachtenprocedure. De cliëntvertrouwenspersoon is onafhankelijk. Adrie van Damme is bereikbaar via 0621620722 of a.vandamme@hetlsr.nl. Wil je liever met een vrouwelijke persoon in gesprek gaan? Dat kun je regelen via Adrie van Damme.

Lees in deze folder wat de cliëntvertrouwenspersoon voor jou kan doen.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan helpen bij het onderzoeken van de mogelijkheden en bemiddelen om tot een oplossing van de onvrede of de klacht te komen. Zowel voor cliënten, hun vertegenwoordigers als de omgeving. Ook kan hij je advies geven over het indienen van een klacht en je bijstaan bij het formuleren van de klacht. De klachtenfunctionaris is in zijn werk onpartijdig. Onze klachtenfunctionaris is               Arianne Klompe. Zij is bereikbaar via 06 5794 3328 of aklompe@gors.nl.

Klacht indienen

Als je als cliënt(vertegenwoordiger) de klacht niet kan oplossen, al dan niet na de hulp van de cliëntvertrouwenspersoon Wzd of de klachtenfunctionaris, schrijf dan een brief naar de klachtencommissie. De klachtencommissie is onafhankelijk. Lees in deze folder meer over deze commissie. Het adres is: Klachtencommissie Zeeland, p/a ViaZorg, Stationspark 2, 4462 DZ Goes. Het e-mailadres luidt: klachtencommissiezeeland@viazorg.nl en het telefoonnummer is 0113 250 073. Je klacht wordt behandeld volgens de klachtenregeling. Een aanpassing van deze regeling op basis van de Wzd zal op korte termijn beschikbaar zijn.

Klachten over vervoer

Connexxion verzorgt regelmatig het vervoer van en naar onze locaties. Als daar iets niet goed gaat, is het verstandig dit te melden. Stuur een email naar gors@connexxion.nl en cc naar vervoer@gors.nl. Omschrijf hierin de klacht zo duidelijk mogelijk; Om wie gaat het? Welke locatie? Welke dag? Tijdstip? Hoe meer details, hoe beter de klacht kan worden behandeld en herhaling kan worden voorkomen. We monitoren ook intern de eventuele klachten en bespreken deze regelmatig met Connexxion.

Team Ervaringsdeskundigen (TED)

Ervaringsdeskundigen zijn cliënten die door persoonlijke ervaringen deskundig zijn op bepaalde gebieden. Door hun eigen ervaringen kunnen zij hun kennis delen om anderen te helpen.

Betekenis voor cliënten

De ervaringsdeskundigen  weten hoe het is om cliënt te zijn, (h)erkennen  de situatie en kunnen  naast de cliënt gaan staan. Vanuit ervaring kunnen zij veel voor andere cliënten betekenen. Denk hierbij aan:

  • helpen bij het vertalen van wensen en behoeften;
  • helpen bij het maken van keuzes;
  • het bieden van een luisterend oor;
  • leren omgaan met een beperking of ondersteunen bij bepaalde vraagstukken.

Betekenis voor de organisatie

Op verschillende gebieden kan de inzet of betrokkenheid van ervaringsdeskundigen van meerwaarde zijn binnen de organisatie. Zij kunnen vertellen hoe problemen er in de praktijk uitzien. Praktijk en beleid komen hier samen. De ervaringsdeskundigen kunnen meezoeken naar oplossingen, observeren en (collectief) signalen afgeven aan de organisatie. De inzet kan onder andere bestaan uit:

  • het ondersteunen van raden; het aansluiten bij introductiedagen voor nieuwe medewerkers;
  • het verzorgen van presentaties;
  • gesprekspartner zijn van het management;
  • het adviseren op verschillende gebieden vanuit hun expertise.

Inzet ervaringsdeskundigen

De ervaringsdeskundigen kunnen vanuit hun specialisme ook extern ingezet worden. Denk hierbij aan presentaties geven op scholen, samenwerken met andere zorgaanbieders en gemeentes. De ervaringsdeskundigen hebben een opleiding gevolgd om hun kennis en ervaringen goed te kunnen inzetten binnen de organisatie.

Binnen Gors zijn de volgende ervaringsdeskundigen werkzaam: Dimitri Roelands, Duncan van Scheyndel en Menzo-Jan Giesbert. Zij worden ondersteund door coach Carola van Schouwen.

De ervaringsdeskundigen werken woensdag (gezamenlijk) vanuit het Centraal Kantoor in Goes. Dinsdag van 09.00 – 12.00 uur vanuit de Hermesweg. Daarnaast zijn zij flexibel inzetbaar.

De ervaringsdeskundigen zijn te bereiken via ted@gors.nl of 0113 – 27 33 33/06 – 30 21 06 89.

Laatste nieuws

“Ik heb nu rust en focus naar de toekomst"

27 januari 2021
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Hersenz-logo-Blauw.jpg 435 1192 Fenna ’t Hof https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-mensgerichte-ondersteuning-Zeeland_340x156D-2.png Fenna ’t Hof2021-01-27 13:42:442021-01-27 13:46:39“Ik heb nu rust en focus naar de toekomst"

Dankbaar werk en lachende gezichten bij Gors

26 januari 2021
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/irma.jpeg 1165 1750 Fenna ’t Hof https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-mensgerichte-ondersteuning-Zeeland_340x156D-2.png Fenna ’t Hof2021-01-26 13:25:112021-01-26 13:25:11Dankbaar werk en lachende gezichten bij Gors

TED is uitgegroeid tot een ijzersterk team

6 januari 2021
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/DSC01648-scaled.jpg 1707 2560 Fenna ’t Hof https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-mensgerichte-ondersteuning-Zeeland_340x156D-2.png Fenna ’t Hof2021-01-06 12:13:152021-01-06 12:13:15TED is uitgegroeid tot een ijzersterk team

Iedere dinsdag rijdt Jan voor De Smulkamer

8 december 2020
Lees meer
https://www.gors.nl/wp-content/uploads/DSC01646-scaled.jpg 1707 2560 Fenna ’t Hof https://www.gors.nl/wp-content/uploads/Logo-Gors-mensgerichte-ondersteuning-Zeeland_340x156D-2.png Fenna ’t Hof2020-12-08 13:58:292020-12-08 13:58:29Iedere dinsdag rijdt Jan voor De Smulkamer

Direct naar

  • Cliëntenportaal
  • Mijn Gors
  • Alle locaties
  • Werken bij
  • Vrijwilligers

Postadres

Postbus 2160
4460 MD Goes
E: info@gors.nl

Volg ons

Centraal Kantoor

Stationspark 24
4462 DZ Goes
T: (0113) 273 333

 ISO 9001 HKZ  Nederland onbeperkt

KvK: 22055416
RSIN: 813302808

Nieuwsbrief ontvangen?

© Copyright - Gors Zeeland - Beheer - Webmarketing: CONCEPTERIJ
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Meldingen kwetsbaarheden systemen
Scroll naar bovenzijde

Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen op de site gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.

AkkoordMeer info

Cookie and Privacy Settings

How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, you cannot refuse them without impacting how our site functions. You can block or delete them by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visist to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Disclaimer
  • Heb je een vraag?
  • Direct aanmelden
  • Aanmelden nieuwsbrief
Letterformaat
Accessibility by WAH