Gors mensgerichte ondersteuning

Onvrede en klachten

Gelukkig gaat er veel goed binnen Gors. Soms heeft u echter een klacht. Eventuele problemen kunt u in een vroeg stadium bespreken met de direct betrokkenen en eventueel met hulp van derden meteen oplossen.

Cliëntvertrouwenspersoon

Twijfelt u of u een klacht gaat indienen of bespreekt u het toch liever eerst met een onafhankelijke derde persoon? Dan kunt u contact opnemen met de vertrouwenspersoon voor cliënten.

Wat te doen als u niet tevreden bent?

Lees meer hierover in deze folder “Wat als je ontevreden bent?”

U kunt ook de Regeling onvrede en klachten lezen.

Klachten over vervoer

Het vervoer van en naar dagbestedingslocaties wordt regelmatig verzorgd door Connexxion. Mocht hierbij onverhoopt iets niet goed gaan dan kunt u dit melden via een klachtenformulier. Dit klachtenformulier kunt u hier downloaden, printen, invullen en per post naar Connexxion sturen (Middelburgsestraat 23, 4461 EE  Goes). Graag een kopie (mee)geven ter attentie van de unitmanager.

Reacties zijn gesloten.

  • Kindzorg Gors werkt aan een volwassen status. ‘Basistraining systeemgericht werken’ voor medewerkers van Kindzorg geaccrediteerd door ,
  • Welkom op onze wintermarkt! Op zaterdag 9 december is iedereen welkom bij De Onderneming in Vlissingen. Van 10:00-1… ,
Zoeken
Centraal Kantoor
Postadres

Bezoekadres

Telefoon
Fax
E-mail

Postbus 2160
4460 MD Goes
Stationspark 24
4462 DZ Goes
(0113) 273 333
(0113) 273 330
info@gors.nl




Nederland onbeperkt
Berichten | Disclaimer | Beheer | RSIN 813302808 | Copyrights© 2017
Gors, mensgerichte ondersteuning | Webdesign: CONCEPTERIJ